Malaysia Merdeka Ku

Malaysia Merdeka Ku

Thursday, August 27, 2009

Rundingan Anwar - Najib ; PELIWAT yang CURANG !

Penasihat PKR, Anwar Ibrahim menafikan laporan media bahawa beliau pernah mengadakan pertemuan peribadi dengan Perdana Menteri, Datuk Seri Mohd Najib Tun Razak di Putrajaya baru-baru ini.

Ketua Pembangkang di Dewan Rakyat itu berkata, beliau pernah bertemu dengan Najib, misalnya di bangunan Parlimen sebelum ini tetapi bukannya di Putrajaya seperti yang dilaporkan.

“Siapa kata (saya bertemu dengan Perdana Menteri)? Adakah Datuk Seri Najib berkata begitu,” kata beliau selepas mengundi di pusat pengundian Sekolah Kebangsaan Seri Penanti, semalam.

Beliau berkata demikian bagi mengulas laporan sebuah portal berita melaporkan kononnya Ahli Parlimen Permatang Pauh itu telah mengadakan perjumpaan secara peribadi selama sejam dengan Najib di Seri Perdana, Putrajaya baru-baru ini.

Laporan itu menyebut bahawa Najib bersedia untuk bekerja rapat dengan pembangkang.

sumber - www.sinarharian.com.my

pandangan rakyat - maknanya confim lah mereka berdua pernah bertemu dalam masa yang terdekat ini. menurut sumber, gelagat anwar telah dihidu oleh hadi awang. hadi awang mendapat pengesahan berita ini dari ustaz nasarudin timbalan nya yang sering berulang alik ke putra jaya. siapa lebih cekap ? najib, anwar atau hadi awang ?

No comments:

Post a Comment