Malaysia Merdeka Ku

Malaysia Merdeka Ku

Monday, July 27, 2009

Politik Nik Aziz - Ini ciri orang munafik


Berdasarkan Hadis Riwayat Bukhari dan Muslim, Nabi Muhammad s.a.w mengatakan :
"Tanda orang-orang munafik itu ada tiga keadaan. Pertama, apabila berkata-kata, dia berdusta. Kedua, apabila berjanji, dia ingkari. Ketiga, apabila diberikan amanah (kepercayaan), dia khianati."

Nik Aziz hari ini terus mengulangi pendustaannya kepada rakyat. Dia hari ini buat pusingan U turn. Minggu lalu dia kata nak berbaik-baik dengan Umno untuk kepentingan Islam.

Hari ini dia berkata pula UMNO over react atas kenyataan nak berbaik-baik. Beliau tak bermaksud sampai runding perpaduan. Ia cuma bermaksud memperbaiki hubungan kerajaan negeri dan kerajaan pusat saja.

Dalam satu kenyataan khusus ulas hal itu MB Kelantan itu tolak andaian pendiriannya berubah pasal rundingan perpaduan.

Nik Aziz jelaskan beliau hanya mahu kerajaan pusat penuhi tanggungjawab pada Kelantan seperti bayar royalti minyak. Jika untuk itu beliau sanggup rapatkan Kelantan dan pusat.

Nik Aziz adalah sekadar ahli politik yang juga turut terputar lidah yang bercabang dua.

2 comments:

  1. hancur maruah islam.huru hara dan haru biru islam jadinya akibat PAS melacurkan nya.selagi PAS tak dikapankan selagi itulah kehancuran islam itu akan terus berlaku di malaysia.salam ziarah.tq

    ReplyDelete
  2. Biar buta mata jangan buta perut dan buta hati. Orang yang berkata tu tak apa la..dia sanggup tanggong semua, Duania pun ok akhirat pun dia snggup. yang sedehnya orn2 bangaang ni.......sanggup ikut apa saja dia tak tau nak bawak jatoh lubang

    ReplyDelete