Malaysia Merdeka Ku

Malaysia Merdeka Ku

Thursday, August 6, 2009

Ogy the JIM BLUES



YB Rodziah Ismail adalah sebahagian dari JIM (Jemaah Islah Malaysia) connection dalam wanita PKR. Umum tahu bahawa ramai brothers dan sisters JIM menang dalam pilihanraya yang lalu. Antara mereka adalah YB Zuraidah Kamaruddin, YB Shaari Sungip, YB Haniza Talha.

YB JIM dalam Pas termasuk lah Dr Zulkifli Ahmad. Akibat dirasuk semangat hedonisme gerakan JIM kini cuba menguasai segala-galanya. Tidak keterlaluan JIM telah jauh meninggalkan gerakan ABIM (Angkatan Belia Islam Malaysia) dalam banyak hal termasuk dalam hal politik. Pun begitu bro JIM kena ingat Anwar adalah dari ABIM connection. Maknanya sepandai-pandai JIM, pandai lagi ABIM, kerana orang JIM tunduk kepada Anwar orang ABIM.

Nak kata orang JIM bijak sangat tidak lah jugak. Kalau bijak takkan lah sampai kak ogy kena masuk perangkap ABIM. Siapa lagi yang nak pekenakan kak Ogy kalau bukan orang ABIM. Kak ogy adalah orang JIM pertama yang menjadi mangsa check and balance ABIM. Ada lagi yang sedang menunggu giliran mereka. Kita sama-sama tunggu.

1 comment:

  1. SLM BRO..HMM ADE KEBENARAN JUGAK TU!!..TAH2 KAK OGY NI PUN DH KENE BRAINWASH DGN DAP KOT..KASI BOGEHELKAN LG BROO!!..NICE JOB BRO HUHUHU

    ReplyDelete