Malaysia Merdeka Ku

Malaysia Merdeka Ku

Monday, August 24, 2009

Nizar PASberg - konfom Anak Mahfuz di Penjara

Cerita Mahfuz terlalu kerap melawat penjara Alor Setar sudah tersebar luas. Ada maklumat yang kata apa yang disebut oleh blog tentang isu ini adalah benar. Apa yang benarnya?

Ramai juga yang dah tahu cerita ini tergelak besar, bila melihat Mahfuz bercakap pasal intregriti . Mereka berkata anak beliau sendiri yang beliau bela daripada kecil pun beliau gagal didik, lagi beliau nak bercakap pasal intergriti. Mahfuz, lakonan anta ada class.

Untuk makluman semua, anak Mahfuz sedang ditahan dipenjara Alor Star, kerana kesalahan menghisap dan mengedar dadah.

Amat malang bagi PASberg kerana mempunyai seorang pimpinan kanan yang gagal mendidik anak sendiri. Bagaimana nak pimpin orang lain jika anak sendiri pun tidak boleh pimpin.

Dah nasib badan apabila ada orang bertanya kepada Mahfuz, kenapa beliau kerap ke Penjara, lalu dijawab olehnya "penjara tersebut berada dalam kawasan saya, sudah tentu saya harus melawat". Apa class punya jawapan, yang akhirnya terbongkar juga.

Kenapa nak berpura-pura Mahfuz, nyatakanlah kebenaran walaupun ianya pahit ! Permatang Pasir membongkar banyak rahsia, termasuk misteri Mahfuz rajin ke penjara.

No comments:

Post a Comment